InicioSociedadeTres 'influencers' convidan a facer compras de San Valentín nos comercios de...

Tres ‘influencers’ convidan a facer compras de San Valentín nos comercios de Lugo

A Asociación de Autónomas e o Concello de Lugo lanzaron unha campaña para apoiar os negocios da cidade fronte ás grandes superficies. Así, convidaron as instagrammers Laura de Santiago, Laura Méndez e Patricia García Lema, cuxos seguidores suman preto de 200.000.

PUBLICADA O

- Advertisement -

A Asociación de Autónomas e o Concello de Lugo lanzaron unha campaña con tres influencers galegas para fomentar as compras na cidade de cara a San Valentín. As ‘instagrammers’ Laura de Santiago (@lauradesantiago), Laura Méndez (@Oystertrend) e Patricia García Lema (@DonkeyCool) foron convidadas aos comercios do centro da cidade para amosarlles aos seus seguidores a ampla variedade de produtos que se poden atopar na capital lucense.

As tres influencers —que suman en conxunto preto de 200.000 seguidores— pasearon polas rúas da cidade na compañía do modelo Hugo Aja e coas bolsas de ‘Lugo é capital’ baixo do brazo. Visitaron diversos comercios nos que probaron roupa e complementos, ao tempo que se informaban dos diferentes servizos dispoñibles para desfrutar do Día dos namorados, ben con parella ou ben con amizades.

O modelo Hugo Aja, e as influencers @lauradesantiago, @donkeycool e @oystertrend, de compras pola cidade de Lugo | ALX

En palabras de Marta López Yáñez, presidenta da Asociación de Autónomas de Lugo, “as campañas de apoio ao comercio de proximidade son importantísimas e deberían ser constantes. Dan pé e amosan outras maneiras de aproveitar as diferentes ferramentas do mundo dixital que, como vemos, non se cinguen á apertura dunha tenda online”, argumenta.

POLA SUPERVIVENCIA DO COMERCIO LOCAL

A iniciativa inclúese na marca ‘Lugo é capital’, proxecto creado para impulsar o comercio local baixo unha identidade única, ao tempo que se procura fomentar o sentimento de veciñanza. É unha maneira, din, de tirar pola xente para que se implique na supervivencia dos pequenos negocios fronte ás grandes superficies e plataformas online.

Segundo o concelleiro de Desenvolvemento Local e Emprego, Mauricio Repetto, esta campaña é unha “clara mostra” dese “esforzo” que fan as comerciantes para renovarse reiventarse nun escenario no que nada lles é doado.

ÚLTIMAS

A Xunta licita a última fase a autovía Nadela-Sarria: as obras estarán en marcha no segundo semestre de 2026

O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, avanzou este venres a licitación das obras correspondentes...

PP e BNG votan a favor de reprobar a José Tomé no Concello de Lugo ante acusacións de utilización das vítimas de agresións machistas

Os grupos municipais do PP e do BNG en Lugo aprobaron a moción, presentada...

O PP de Lugo denuncia o desvío de fondos para a rúa Fermín Rivera mentres o PSOE defende un novo convenio coa Confederación Hidrográfica

O Partido Popular de Lugo avanzou este luns a posta en marcha dunha campaña...

A Policía de Lugo detecta cinco condutores ebrios e auxilia a un bebé pechado nunha vivenda

Os filtros de seguridade vial realizados pola Policía Local de Lugo permitiron detectar nos...