InicioSociedadeAs obras da intermodal de Lugo avanzan en prazo para concluír a...

As obras da intermodal de Lugo avanzan en prazo para concluír a finais de ano

Na actualidade está a executarse o pulo de terras baixo vías para crear un paso inferior que terá unha dobre funcionalidade, por unha banda, o acceso á plataforma central da estación e por outra o seu uso como paso peonil unindo desta forma o barrio do Sacro Corazón coa praza Conde Fontao.

PUBLICADA O

- Advertisement -

As obras de construción da estación intermodal de Lugo avanzan nos prazos previstos para que sexan concluídas a finais deste ano de cara á súa posta en funcionamento na primavera de 2026. Así o subliñou o delegado do Goberno en Galicia, Pedro Blanco, que pasou revista este venres ás obras da estación acompañado pola alcaldesa da cidade, Paula Alvarellos; o presidente da Deputación, José Tomé; o director xeral de Adif Alta Velocidade, Juan Pablo Villanueva, e a subdelegada na provincia, Isabel Rodríguez.

Tras recibir as explicacións técnicas da obra e facer un percorrido polas mesmas, Blanco asegurou que estas “avanzan a bo ritmo”, o que fai manter as previsións de finalización nos prazos previstos. A obra implica un investimento de 22,3 millóns de euros para executar unha actuación global que inclúe un novo edificio de viaxeiros, a adecuación da zona de plataformas, un paso inferior mixto para uso de viaxeiros e para uso público, unha pasarela peonil e a urbanización da contorna, quedando integrada nunha praza intermodal que conectará as terminais de ferrocarril e autobús.

Na actualidade está a executarse o pulo de terras baixo vías para crear un paso inferior que terá unha dobre funcionalidade, por unha banda, o acceso á plataforma central da estación e por outra o seu uso como paso peonil unindo desta forma o barrio do Sacro Corazón coa praza Conde Fontao. Esta actuación inclúe os traballos, xa realizados, do apeo das 4 vías da estación, necesarios para levar a cabo o pulo do paso inferior, construído en formigón de forma previa na zona anexa. Esta operación está a levarse cabo sen interromper o tráfico ferroviario, “polo que leva máis tempo”, indicou Villanueva. “Trátase de empuxar 6.500 toneladas con 40 gatos ao longo de 40 metros”, indicou.

Ademais, unha vez demolido o antigo edificio de Correos, avanzan tamén os traballos de construción do novo edificio da estación coa execución da estrutura en planta baixa e planta alta. Para Pedro Blanco, estas obras converten a Galicia no gran nó da nova mobilidade no Noroeste de España. “A nova estación de Lugo enmárcase nos compromisos feitos realidade por este Goberno que van permitir a Lugo situarse no lugar que lle corresponde, crecendo e alcanzando un porvir competitivo mediante unhas mellores vías de comunicación”, subliñou. Ademais, destacou a “importancia” que o Executivo de Pedro Sánchez dá a Lugo “ao recuperar o tempo perdido polas anteriores administracións e deixando atrás as súas promesas incumpridas, que tiñan a esta provincia esquecida e illada”.

ÚLTIMAS

O ferido dun tiro en Lugo acaba detido por tenencia de armas e confírmase que se disparou a si mesmo por accidente

O home que resultou ferido o pasado fin de semana no Barrio de Feijoo...

A Xunta adxudica melloras na LU-113 e LU-530 por máis de 3,2 millóns de euros

A Conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas adxudicou por máis de 3.240.000 euros...

Un home resulta ferido por disparo no barrio de Feijoo

Un home resultou ferido por arma de fogo na noite deste venres no barrio...

O PP denuncia que Puente “dá por descartadas” as variantes e a lanzadeira ferroviaria entre Lugo e Ourense

O PP de Lugo denunciou que o ministro de Transportes e Mobilidade Sustentable, Óscar Puente, dá...