EFE | A presidenta do Grupo Lence -ao que pertence Leite Río-, Carmen Lence, asegurou este xoves que “innovación e sustentabilidade son dous eixos fundamentais dentro do plan estratéxico da compañía”, que nestes momentos está a traballar para incorporar ao mercado novos “produtos que acheguen valor engadido” á produción primaria que sae das granxas galegas.
Lence mantivo esta mañá unha reunión coa directora da Axencia Galega de Innovación (GAIN), Patricia Argerey, na que analizaron distintos proxectos de I+D nos que está inmerso neste momento o grupo lácteo galego.
Durante a visita a unha das plantas do grupo en Lugo, Lence confirmou que Leite Río leva “tempo traballando para conseguir novos produtos que acheguen novo valor engadido e respondan ás novas necesidades do cliente e da sociedade”. Nese sentido, precisou que “a innovación está cada día máis presente na industria”
“Tal é así que neste momento estamos na fase final de creación de dous novos produtos para o seu lanzamento nos próximos meses, aos que se sumarán catro máis en 2022”, asegurou. “Innovación e sustentabilidade son dous eixos fundamentais dentro do plan estratéxico da compañía, que prevé ambiciosos obxectivos para os proximos anos, tanto desde a perspectiva de deseño, como de funcionalidade e de diversidade de produto”, engadiu.
Na actualidade, o Grupo Lence, que traballa con 450 granxas galegas e envasa só en Galicia, conta cun persoal de 160 persoas e 3 plantas lácteas, o que lle permite ser a sexta empresa de España en comercialización de leite UHT.