Que é o branding, como aplicalo correctamente, que son e como identificar os puntos de dor segundo o marketing, a importancia do estudo de mercado, que son e para que serven os insights, que é e como aplicar o key visual, que plataforma elixo para as miñas publicacións, que publicar, en que horario e con que frecuencia, como producir contido, como preparar un calendario de publicación, e, finalmente, que ter en conta para o pre-lanzamento e lanzamento dun produto ou servizo.
Como broche de ouro, algúns consellos sobre como evitar o axetreo, rompendo coa ecuación errónea que adoitan ter os emprendedores (+ éxito + horas – cuidado persoal).
Realizarase online e presencial, os días 15, 19, 20, 21, 22 y 26 de febreiro do 2024, de 18h00 a 20h00. Un total de 6 sesións.
Marianella Ahmed Farha é unha deseñadora gráfica e animadora 2D, freelance e fundadora do estudo de deseño e comunicación Apronta. Un proxecto que naceu en Arxentina hai 8 anos e que hai 1 ano decidiu tamén fabricar as súas ideas en España. Máis información e matrícula neste enlace.
A matrícula ordinaria ten un custo de 30 euros, habendo descontos para persoas con discapacidade, persoas do ámbito UNED ou persoas en situación de desemprego