InicioPolíticaO BNG denuncia que Lugo está "abandoada" en materia ferroviaria

O BNG denuncia que Lugo está “abandoada” en materia ferroviaria

O portavoz do BNG en Lugo, Rubén Arroxo, aposta por "reclamar á Xunta de Galicia que se implique nas melloras da situación ferroviaria de Galicia e de Lugo".

PUBLICADA O

- Advertisement -

BNG defenderá nas distintas institucións a posta en marcha dun sistema ferroviario galego “que vertebre o país, e que acabe co abandono de Lugo en materia ferroviaria”. A deputada electa Olalla Rodil; o portavoz do BNG en Lugo, Rubén Arroxo: e o vicepresidente da Deputación de Lugo, Efrén Castro, presentaron na cidade da Muralla as iniciativas que o Bloque defenderá nas distintas institucións para “reclamar á Xunta de Galicia que se implique nas melloras da situación ferroviaria de Galicia e de Lugo”.

No acto, do que informou o BNG nun comunicado, Arroxo afirmou que a cidade e a provincia de Lugo teñen que deixar de estar “marxinadas” en materia de infraestruturas ferroviarias e que é necesario polas no mapa e comunicar aos veciños e veciñas. O BNG sinala que unha infraestrutura anticuada e fallos constantes son a realidade ferroviaria na provincia ante o que sinalaron que defenderá nas distintas institucións que a Xunta “se implique” na xestión das proximidades ferroviarias, “do mesmo xeito que fan os gobernos doutras zonas do Estado”.

Os nacionalistas propoñen crear un ente que promova e xestione o tren de proximidade galego. O obxectivo é enlazar os principais núcleos de poboación ao redor das cidades, e conectar entre si as urbes que carecen na actualidade deste servizo, como Lugo e Santiago de Compostela, “un auténtico servizo público que sexa útil para as galegas e galegos”, afirmou Rubén Arroxo. Para o Bloque, Galicia ofrece unha evidente e histórica discriminación en canto a investimentos, tanto por parte dos gobernos do PP como do PSOE en materia ferroviaria, o que se traduce nun déficit en infraestruturas, equipamentos e servizos.

O portavoz do BNG de Lugo afirmou que a chegada do AVE a Galicia, con case 30 anos de atraso sobre a data anunciada no primeiro momento polo goberno do Estado, “só supuxo que agora sexa máis rápido ir en tren de Lugo a Madrid que de Lugo a Compostela”. Arroxo lembrou que Lugo continúa con menos servizos que antes do inicio da pandemia, cando se eliminaron conexións como o tren nocturno de Lugo a Barcelona.

“Renfe deixou de vender billetes para a conexión diúrna entre Lugo e Barcelona, dado que a conexión necesaria en Monforte sae ás 9.52 horas da mañá, pero o tren de Lugo a Monforte chega ás 9.54 horas”, explicou Arroxo, que criticou tamén que “é imposible comprar un billete que leve de Lugo a León sen ter que pasar por Madrid, facendo que unha viaxe de 200 quilómetros convértase nunha de 800 e varias horas”.

ÚLTIMAS

Carlos Blanco será o pregoeiro da XXIX Festa do Queixo de San Simón

Vilalba acolle esta fin de semana unha nova edición, e xa van vinte e...

Ofertan 100 prazas para labores de panadaría nunha compañía do sector da alimentación de Lugo

Adecco publicou este mércores unha oferta de emprego de 100 prazas para labores de panadaría nunha compañía...

Dous cabalos soltos en pleno centro de Lugo

A Policía Local de Lugo informou de que, o pasado 28 de marzo, localizou na Avenida...

Ferido un neno despois de ser atropelado en Baralla ao baixar do autobús escolar

Un neno resultou ferido este xoves ao sufrir un atropelo en Baralla. Segundo informou...