O goberno local confirmou que a Intervención Xeral da Cidade de Lugo detectou que corenta e nove funcionarios están a percibir “retribucións salariais superiores ás que percibirían no seu salario ordinario”, o que motivou Solicitar un informe do Departamento de Persoal para aclarar estas “disfuncións”.
A edil responsable de Goberno, Paula Alvarellos, confirmou que o goberno local solicitou a preparación deste informe “para corrixir estas disfuncións, por suposto”, pero tamén para ter “a foto”, a “foto fixa exacta” da situación do persoal municipal a día de hoxe, como “paso previo” á elaboración dunha nova Lista de Postos de Traballo (RPT).
A concelleira dixo que a preparación do informe, que xa foi presentado aos sindicatos, non responde ao interese do goberno local por “mirar cara atrás”, senón para “mirar cara adiante”, pero con coñecemento “da situación exacta” do persoal de funcionarios da Cidade de Lugo.
Aclarou que o citado informe ten “a súa orixe nunha solicitude da Intervención Xeral do Concello para detectar disfuncións nas percepcións económicas de determinados funcionarios”.
Este informe foi solicitado, dixo Alvarellos, “ao servizo do persoal”, para aclarar “como se ocupan as prazas” e como “se prestaron”. EFE