Os deputados do PP polas provincias de Lugo e Ourense, Celso Delgado, Ana Vázquez, Jaime de Olano e Joaquín García, reclamarán que o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana e Adif rectifiquen a súa “inxustificada pretensión” de eliminar as variantes de Os Peares-Canabal e Rubián previstas no plan de modernización e mellora da liña ferroviaria Ourense-Lugo.
Segundo trasladou o PP, nunha comparecencia celebrada este sábado en Monforte de Lemos, os deputados remarcaron que a execución destas variantes reduciría ata en 23 minutos o percorrido en tren entre as capitais provinciais. Ademais, Celso Delgado sinalou que permitirían que os lucenses puidesen utilizar a conexión de alta velocidade en Ourense e desprazarse a Madrid “en pouco máis de tres horas e cuarto”.
Precisamente, lembrou que o pasado mes de febreiro o PP expuxo unha iniciativa parlamentaria respecto diso na que “só se obtiveron respostas evasivas” e “sen concreción” sobre o momento administrativo destes proxectos e as datas da súa licitación, o que motivou unha “dúbida” sobre a intención do Goberno de “abandonar ou aprazar” a súa execución.
Tamén criticou que na localidade na que tivo lugar o acto, Monforte, a presidenta de Adif, Isabel Pardo de Vera, fixese a semana pasada un balance das actuacións en marcha e as previstas para a modernización da conexión ferroviaria Ourense-Monforte-Lugo “sen facer referencia a algunha destas variantes”.
Así as cousas, o deputado ‘popular’, lamentou que o ministro de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, José Luís Ábalos, e Pardo de Vera “desprecen unha redución da viaxe entre Ourense e Lugo de 23 minutos“, que “rebaixaría o percorrido total a unha hora e deixaría Madrid a 3 horas e 20 minutos”.
CRÍTICAS Á PRESIDENTA DE ADIF
Adicionalmente, Celso Delgado acusou á presidenta de Adif de “faltar á verdade” ao asegurar que “non había nada sobre Lugo-Ourense” cando comezou a traballar no administrador ferroviario, xa que “chegou a Adif no ano 2007” e, desde entón, ocupou “diversos postos de responsabilidade”.
Por iso, considerou “moi difícil crer” que “non soubese que no ano 2000 o Ministerio de Fomento xa licitara un estudo informativo para unha liña de alta velocidade entre Ourense e Lugo” e que en 2009 publicouse a declaración de impacto ambiental do proxecto.
Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.