InicioSucesosSancionados outros sete 'gorrillas' na contorna do HULA

Sancionados outros sete ‘gorrillas’ na contorna do HULA

A Policía Local advertiulles que, de continuar con esa actividade ilegal, porían os feitos en coñecemento da autoridade competente.

PUBLICADA O

- Advertisement -

A Policía Local sancionou outros sete individuos que exercían de ‘gorrillas‘ na contorna do Hospital Universitario Lucus Augusti (HULA).

O dispositivo policial levouse a cabo o martes 28 de xaneiro, co fin de “combater a actividade ilegal de aparcacoches”.  En concreto, os axentes identificaron e denunciaron a sete individuos que realizaban “a actividade de indicar aos condutores desde a calzada os lugares de aparcadoiro dispoñibles, pondo en risco a súa integridade e a seguridade viaria”, subliñou a Policía Local.

Por iso, efectuaron actas por infracción á Lei de Seguridade Viaria e á ordenanza municipal de circulación por “realizar a citada actividade na vía pública ou espazos exteriores, sen autorización, ocasionando molestias, perigo e prexuízo ás persoas usuarias dos vehículos e obstucalizando a circulación”, indicaron as mesmas fontes policiais.

Ademais, os axentes requiríronlles a estes gorrillas que “depuxesen a súa actitude” e informáronos de que “de persistir na súa conduta, poranse estes feitos en coñecemento da autoridade competente por se fosen constitutivos doutro ilícito administrativo de maior gravidade”.

ÚLTIMAS

A feira de gando do San Froilán no punto de mira: rexeitada a moción do PP para investigala

O Goberno local de Lugo, co voto de calidade do alcalde debido á ausencia...

A Deputación terá 135 millóns máis nos seus orzamentos para 2026

A Deputación de Lugo contará en 2026 cun orzamento de 135 millóns de euros,...

Un operativo contra os locais de lecer nocturno en Lugo remata cun detido e 39 identificados

Un home foi detido por un suposto delito de atentado contra un axente da...

CC.OO. esixe a dimisión da edila de Persoal do Concello de Lugo

Comisións Obreiras (CC.OO.) esixiu a dimisión inmediata da concelleira de Persoal do Concello de...