A Deputación de Lugo, en colaboración coa Federación Galega de Comercio, anunciou este martes un investimento de 50.000 euros nunha campaña de promoción dos negocios de proximidade da provincia responsables da creación de “20.000 empregos” e do “13% do PIB” provincial.
Así o asegurou o líder da corporación, José Tomé, nun acto no que tamén participou o presidente da Federación Galega de Comercio, José María Seijas, e o deputado de Promoción Económica e Social, Pablo Rivera.
“Hai que ter en conta o peso fundamental que ten a actividade comercial nunha provincia como a nosa, tanto na economía como no emprego”, manifestou Tomé, para acto seguido asegurar que a campaña está centrada en “pór en valor” o comercio de proximidade, “fortalecer o tecido comercial” e “incentivar as vendas” nun período que concentra, sinalou, “o 40% da actividade de todo o ano”.
“Ademais do valor económico, o comercio de proximidade ofrece un valor social de primeira orde. Onde hai tendas, hai vida, e iso favorece ao sentido de veciñanza e de pertenza”, agregou o presidente da Deputación, para quen dinamizar a actividade comercial dos negocios locais significa “apostar polo futuro da provincia”.
UNHA CAMPAÑA DIRIXIDA A NEGOCIOS E CLIENTES
A campaña ‘Mellor comercio da túa vila’ estará operativa desde este martes e ata o 7 de decembro. Durante o devandito período de tempo, as persoas que realicen compras en comercios de proximidade da provincia de Lugo poderán rexistrar os seus tickets para entrar nun sorteo que repartirá 12.000 euros en vales de compras: 20 premios de 300 euros e 40 de 150.
Tamén poderán votar os clientes que participen nesta campaña para elixir ao ‘Mellor comercio dá túa vila’. Os 17 negocios gañadores recibirán un premio de 500 euros. A iniciativa concluirá coa celebración dunha gala o 14 de decembro no Pazo de San Marcos.
Así mesmo, entre os días 1 e 12 de decembro desenvolverase na cidade de Lugo unha campaña similar presentada baixo a lema ‘Merca na rúa’. As persoas que efectúen a súa compra nalgún negocio local adscrito entrarán no sorteo dun premio de 3.000 euros para gastar nunha xornada de compras –o 13 de decembro– en polo menos oito dos establecementos participantes.