InicioSociedadeLuz verde á mellora do tramo ferroviario Monforte-Lugo

Luz verde á mellora do tramo ferroviario Monforte-Lugo

O Consello de Ministros autorizou a licitación do contrato por preto de 36.000 euros. Inclúe a electrificación da liña.

PUBLICADA O

- Advertisement -

O Consello de Ministros autorizou este martes ao Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (Mitma) a licitar o contrato de obras de execución do proxecto construtivo para a mellora das instalacións de sinalización e telecomunicacións do tramo Monforte de Lemos-Lugo, cun valor estimado de 35.879.352,80 euros (IVE/IVE non incluído).

Segundo informou o Ministerio, este proxecto enmárcase nas actuacións promovidas por Adif para a mellora da conexión ferroviaria entre Ourense, Monforte de Lemos e Lugo, co obxectivo de incrementar a súa fiabilidade e competitividade.

A actuación consiste na mellora das instalacións de sinalización e telecomunicacións ao longo do tramo de 71 quilómetros de lonxitude en vía única. As melloras, conforme apuntou o Mitma, permitirán incrementar a dispoñibilidade da liña e mellorar a súa fiabilidade.

Así mesmo, apuntou que estes traballos de mellora do tramo en servizo Ourense-Monforte de Lemos-Lugo, nas que se enmarca esta licitación, teñen como obxectivo cumprir os compromisos de Adif coa mellora das condicións de explotación comercial do traxecto, en parámetros tales como a fiabilidade, o confort e os tempos de viaxe.

MELLORAS

Entre as principais actuacións previstas atópanse a adaptación da infraestrutura ás novas condicións de explotación, o cambio de electrificación de 3 kV a 25 kV no tramo Ourense-Monforte de Lemos e a electrificación a 25 kV do Monforte de Lemos-Lugo, non electrificado na actualidade.

O Ministerio apuntou que actualmente se están realizando os trámites necesarios para iniciar a contratación da electrificación do tramo Monforte de Lemos-Lugo, que constitúe unha dos principais investimentos planificados para o corredor.

Ademais, xa se atopa en servizo desde abril de 2018 a variante da Pobra de San Xiao, entre Monforte de Lemos e Lugo. Entre os principais beneficios deste novo trazado, duns 7 quilómetros de lonxitude, destaca a supresión dos 14 pasos a nivel do anterior trazado, co consecuente aumento da seguridade ferroviaria, viaria e peonil, así como o incremento da velocidade de paso dos trens ata o 160 km/ h.

ÚLTIMAS

Arden dous edificios no centro de Rábade

Un incendio calcinou dous edificios de dúas plantas no centro do municipio de Rábade...

Denunciado en Lugo un condutor baixo os efectos do alcol, que se saíu da vía e chocou contra un sinal

Axentes da Policía Local de Lugo denunciaron a un condutor que deu positivo no...

Falece un universitario de 21 anos con raíces na Fonsagrada na Facultade de Filosofía de Valladolid

Un universitario de 21 anos e con raíces no municipio lucense da Fonsagrada faleceu...

O Río Breogán colaborará con ADOS e a Deputación de Lugo para promover as doazóns

O Río Breogán, equipo lugués da máxima categoría do baloncesto español, promoverá esta semana...