Se algo é seguro do ‘curso da covid’ é que será recordado por moito tempo. Tanto polas dificultades vividas -que aínda acaban de dar comezo- como pola tensión que se respira entre docentes e Administración. A fenda que a día de hoxe separa ambos mundos parece agravarse con cada medida anunciada polos executivos galego e español
O último golpe na mesa vén de dalo o Ministerio de Educación. Isabel Celáa, máxima representante da carteira, anunciou o pasado 29 de setembro un decreto-lei para permitir ás CCAA “flexibilizar” os criterios de avaliación para adecualos á situación de pandemia. Na práctica, o texto abre a posibilidade de que o estudantado pase de curso con máis de dúas mateiras supensas.
O anuncio de Celáa -na liña seguida polo Goberno dende a ‘nova normalidade’- non consiste nunha lexislación precisa senón nun xesto para que sexan as comunidades as que escriban a norma. Isto implica que en última instancia será a Xunta a que decida se flexibiliza os criterios da LOMCE. Aínda que -polo de agora- o executivo de Feijóo rexeitou a medida, a tensión segue a medrar entre o profesorado galego, que xa está a ver as posibles consecuencias negativas da noticia. Le toda a reportaxe no Galicia Confidencial.