A área de Urbanismo do Concello de Lugo xa dispón do informe favorable ao proxecto de expropiación, elaborado por Evislusa, para o desdobramento da Avenida Infanta Elena.
O concelleiro de Urbanismo, Miguel Couto, explicou hoxe que este trámite posibilitará o traslado do documento á xunta de goberno local para a súa aprobación inicial. Trala súa exposición pública durante un mes, permitirá materializar as expropiacións e comezar a acometer as obras, segundo indicou o edil.
EXPROPIACIÓN DE TERREOS PARTICULARES
Miguel Couto lembrou que Urbanismo vén traballando neste proxecto dende o anterior mandato, logo de asinar coa Deputación un convenio para o financiamento desta obra. O obxectivo destas actuacións, di, é o de mellorar as condicións de seguridade e mobilidade para os vehículos, para os ciclistas e para os peóns. Para poder realizar esta invervención, viron necesario establecer un ámbito de expropiación forzosa no tramo comprendido entre a rotonda de Albeiros (Rolda Norte) e a intersección coa Avenida de Paulo Fabio Máximo.
O proceso de expropiación afectará a unha superficie aproximada de 2.779’04 metros cadrados, aínda que se establecerá un ámbito de ocupación temporal das parcelas debido ao desenvolvemento de obra pública sobre unha superficie aproximada de 2.662’65 metros cadrados. O custo total estimado para estas expropiacións é de 132.639’30 €, sinalou.
DETALLES DA OBRA
Unha vez se finalicen as obras, esta avenida presentará dous carrís de circulación en cada sentido, con itinerarios peonís accesibles en ambas marxes, carril bici e a humanización da contorna. Miguel Couto continou coa explicación: “disporá de servizos de abastecemento, saneamento e iluminación pública, tendo en conta a situación actual e as demandas futuras como pode ser o desenvolvemento de solo urbano non consolidado e solo urbanizables previstos no PXOM”.
O concelleiro trasladou tamén que o proxecto inclúe a creación de beirarrúas dunha anchura de 4’05 metros, formadas por bordo e baldosas de laxa hidráulica. Ao seu carón, colocaranse árbores, báculos de iluminación e sinalización viaria. “Desta maneira acadaremos que os peóns disfruten de tres metros libres de circulación”, amais de “contar con elementos de sombra, papeleiras e mesmo bancos que posibiliten o seu descanso”, engadiu Couto.