InicioSucesosA mala visibilidade fai considerar á Xunta "difícil" dar coa avioneta accidentada...

A mala visibilidade fai considerar á Xunta “difícil” dar coa avioneta accidentada sen apoio aéreo

En concreto, tratábase dun monopraza Thrush 710P con matrícula EC-MXL, que se atopaba realizando un voo de traslado desde as 11,35 horas entre a base de Doade e a de Córdoba, segundo informou a Europa Press a compañía Plysa, á que pertence a avioneta.

PUBLICADA O

- Advertisement -

Os medios aéreos continúan sen poder saír a buscar a avioneta contra incendios desaparecida entre Ourense, León e Zamora, debido á “moi mala” visibilidade na zona provocada pola choiva e a néboa.

Por iso, o director xeral de Defensa do Monte da Xunta, Manuel Rodríguez, que se desprazou ata o posto de mando situado na Gudiña, lamenta que por agora, sen este apoio aéreo e só por terra, é “moi difícil” dar co paradoiro desta aeronave coa que perderon contacto na tarde deste mércores tras despegar da base de Doade –Sober– en dirección a Córdoba.

En declaracións aos medios desde este punto, Rodríguez confirmou que se trata dun piloto dunha empresa que traballaba contratada para a Xunta na campaña anti incendios deste ano. No momento da súa desaparición, efectuaba un “voo rutineiro” para volver á súa base.

En concreto, tratábase dun monopraza Thrush 710P con matrícula EC-MXL, que se atopaba realizando un voo de traslado desde as 11,35 horas entre a base de Doade e a de Córdoba, segundo informou a Europa Press a compañía Plysa, á que pertence a avioneta.

O director xeral de Defensa do Monte lamentou que as condicións meteorolóxicas impedisen este xoves despregar os helicópteros de procura. Aínda que “todos estabamos a desexar que chovese”, isto “non é unha axuda” para este labor, recoñeceu.

O dispositivo consta, entre outros, de membros da Garda Civil e axentes forestais da Xunta desde terra, con máis dun centenar de vehículos: “Está practicamente toda a quenda de garda de Ourense aquí, e parte de Lugo“.

Por agora, tal e como confirmou Rodríguez, a procura continúa co peiteado dos municipios ourensáns da Gudiña, A Mezquita e Riós, así como da comarca zamorana de Sanabria e o norte de Portugal.

“É moi difícil e hai pouca visibilidade (…) Podes pasar á beira do avión e non velo”, admitiu o director xeral, quen tamén advertiu que se trata de “unha zona moi ampla e non hai moitas pistas máis aló das que se publicaron na prensa”.

PILOTO NATURAL DE SEVILLA

Os subdelegados do Goberno en Zamora, Ángel Blanco, e Ourense, Emilio González, confirmaron que drones da Garda Civil sobrevoan a zona onde se busca o rastro da avioneta, na que viaxaba só o piloto, natural de Sevilla e con dous fillos.

O último contacto coa aeronave tívose ás 12,30 horas. A compañía puxo en coñecemento das autoridades o incidente de forma inmediata e activouse o dispositivo de procura. O avión colabora coa Consellería do Medio Rural na campaña de incendios, pero non se atopaba en tarefas de extinción durante o voo no que desapareceu.

As primeiras hipóteses apuntan ao mal tempo como posible causa do sinistro, xa que a meteoroloxía puido ser o motivo polo que o piloto decidiu regresar á base de Doade cando sobrevoaba Salamanca. Con todo, as autoridades evitan por agora comentar as causas e apelan a centrarse en localizar á persoa desaparecida.

A procura, que se iniciou na tarde do mércores e renovouse á primeira hora deste xoves, céntrase nunha ampla extensión de terreo entre as provincias de Ourense, León e Zamora. Segundo o subdelegado ourensán, a zona de procura podería estenderse a territorio portugués, polo que as autoridades españois puxéronse xa en contacto coa Garda Nacional Republicana (GNR) para coordinarse.

A última localización ofrecida polo teléfono móbil do piloto sitúao entre os municipios zamoranos de Camarzana de Tera e Río Negro da Ponte. Trátase da principal pista sobre o posible paradoiro da aeronave coa que traballan os equipos de procura, que restan validez ás últimas informacións obtidas pola baliza da avioneta.

Na zona galega, situada no límite entre Ourense e Zamora, traballan sete patrullas de seguridade cidadá e do Seprona da Garda Civil, que mobilizou o helicóptero Pegasus con base na Coruña e que segue en Lubián ante a imposibilidade de voar.

Ademais dos efectivos da Benemérita, máis vehículos e axentes forestais da Xunta e membros do GES da Gudiña participan no operativo. Todos eles peitean os camiños rurais, vías de comunicación e pistas de acceso a parques eólicos para tratar de dar con pistas que permitan localizar a aeronave.

ÚLTIMAS

Dous irmáns lucenses, promesas do piragüismo español

Un día de semana ás 10:00 horas da mañá en pleno verán, Hugo Argiz e...

O pleno municipal aproba esixir á Xunta que garanta o dereito das mulleres a abortar na provincia

O pleno do Concello de Lugo aprobou este venres, co voto a favor de...

Un conductor ferido grave tras caer por un terraplén no Corgo

O condutor dun vehículo resultou ferido de gravidade tras saírse da vía e caer por un...

Doa sangue e levarás gratis unha entrada para o cinema

A Axencia de Doazón de Órganos e Sangue (ADOS) e o Centro Comercial As...