InicioSociedadeCoñece a provincia de Lugo en 360º e realidade aumentada

Coñece a provincia de Lugo en 360º e realidade aumentada

É a proposta que levará a Deputación de Lugo a Fitur. Os visitantes tamén poderán adquirir información sobre 2.500 zonas de interese mediante outra aplicación informática.

PUBLICADA O

- Advertisement -

A Deputación de Lugo presentará dúas aplicacións móbiles que incluirán información sobre 2.500 puntos de interese da provincia e permitirán gozar de varios deles mediante a realidade aumentada na Feira Internacional de Turismo (Fitur), que se celebrará a próxima semana no Ifema de Madrid.

En concreto, este evento exerce como un portal para as cidades e rexións que aspiran a dar a coñecer os seus atractivos turísticos. De feito, de acordo con datos da organización, esta feira alcanzou os 245.000 participantes en 2019, cando sumou 6.800 encontros bilaterais axendados.

Nese contexto, a Deputación de Lugo presentará a súa oferta turística o vindeiro xoves ás 11,30 horas no mostrador co que contará na ‘caseta’ de Turismo de Galicia. Así, a axencia de turismo da Xunta representará un paraugas baixo o que distintas localidades e provincias galegas promocionaranse no evento madrileño.

Fontes da Administración provincial concretaron que este ano se aspira a presentar unha oferta turística “máis accesible” e “competitiva”, así como a “mellorar a experencia do visitante”, a través da utilización das novas tecnoloxías. Para iso, a Deputación apostou por dúas aplicacións adaptadas a distintos dispositivos móbiles que buscarán facilitar a difusión dos atractivos turísticos da provincia e incrementar o número de visitantes.

Precisamente, unha das aplicacións dixitais, denominada Lugo 360, permitirá coñecer a provincia mediante a realidade aumentada. En concreto, incluirá presentacións de 25 localizacións situadas nos Ancares-Courel, A Mariña, Lugo-Terra Chá e Ribeira Sacra.

Así mesmo, unha segunda ferramenta informática, lanzada baixo a plataforma Iventrip, achegará información sobre 2.500 puntos de interese turístico da provincia, como elementos do patrimonio cultural e natural, rutas, adegas e restaurantes, entre outros.

Ademais, esta ‘app’ incluirá números de teléfono, direccións de correo electrónico, páxinas web de contacto, fotografías e elementos de geolocalización. Así, búscase facilitar o trazado dunha ruta aos turistas con información que se actualizará dun modo constante en colaboración cos concellos lucenses. Esta ferramenta, dispoñible para iOS e Android, tamén porá a disposición dos visitantes itinerarios prediseñados que se poderán descargar mediante a páxina web da institución.

APOSTA POLO TURISMO

A Deputación destinou 2,4 millóns de euros nos seus orzamentos de 2020 ao turismo dada a súa incidencia na riqueza e o emprego da provincia. Mediante a promoción de ferramentas dixitais que permitan mellorar a difusión e o acceso á oferta turística, búscase incrementar o número de visitantes recibidos en 2019.

Adicionalmente, fontes da Administración provincial avanzaron que se traballará para que Lugo exerza un “papel central” na celebración do Xacobeo 2021 e poida aproveitar o “potencial” que representa o turismo vinculado ao Camiño de Santiago.

Así mesmo, os obxectivos da Deputación de Lugo pasan por conseguir que a Ribeira Sacra sexa recoñecida como Patrimonio da Humanidade da Unesco, un fin polo que traballou en colaboración con outras institucións, como a Xunta e a Deputación de Ourense, desde 2011.

ÚLTIMAS

Dous irmáns lucenses, promesas do piragüismo español

Un día de semana ás 10:00 horas da mañá en pleno verán, Hugo Argiz e...

O pleno municipal aproba esixir á Xunta que garanta o dereito das mulleres a abortar na provincia

O pleno do Concello de Lugo aprobou este venres, co voto a favor de...

Un conductor ferido grave tras caer por un terraplén no Corgo

O condutor dun vehículo resultou ferido de gravidade tras saírse da vía e caer por un...

Doa sangue e levarás gratis unha entrada para o cinema

A Axencia de Doazón de Órganos e Sangue (ADOS) e o Centro Comercial As...