InicioAncaresEstudantes e profesores de cinco países diferentes reivindican a importancia da via...

Estudantes e profesores de cinco países diferentes reivindican a importancia da via Kunig

Participan no programa Erasmus plus e fixeron un tramo deste camiño nas Nogais.

PUBLICADA O

- Advertisement -

Un total de 40 alumnos e 15 profesores participantes no proxecto erasmus plus “Bring Europe Together” reivindicaron a importancia da vía Kunig, un camiño alternativo ao actual trazado do Camiño francés que era moi coñecido na idade media e popularizou un monxe alemán.

Despois de visitar a Torre de Doncos, este mozos fixeron un tramo da vía kuning que remataron na vila de As Nogais. Estes peregrinos improvisados son de Lituania, Rumanía, Polonia, Italia e España.

Un grupo de mozos realiza parte do tramo da vía kunig nas Nogais / Javi Gómez

Todos eles resaltaron a “increíble belleza da paisaxe e o excelente estado do Camiño”, segundo comenta Javi Gómez, arqueólogo e historiador e un dos impulsores desta vía alternativa. De feito, Gómez destaca que este era o autentico camiño real de Carlos III.

O proxecto erasmus plus “Bring Europe Together” traballa os distintos patrimonios que se poden atopar nestes países: o natural, o material e o inmaterial. Por iso, este grupo tamen visitará Santiago de Compostela, a costa da Mariña e a propia cidade de Lugo.

ÚLTIMAS

Lea pola promoción do Arde Lvcus en Fitur: o Concello de Lugo reprende á Xunta

O Concello de Lugo e o PP protagonizaron nas últimas horas unha lea pola presentación do Arde Lvcus...

A Garda Civil de Lugo identifica a tres autores de estafas a congregacións relixiosas

Unha investigación levada a cabo polo Equipo de Investigación Tecnolóxica da Policía Xudicial da Garda...

Lugo roza este mércores os -10 graos

As temperaturas mínimas rozaron este mércores os 10 graos negativos nas provincias de Lugo...

Un veciño de Zamora participa na ruta de 4×4 de Becerreá con matrículas falsas

A Garda Civil investiga a un veciño de Zamora de 37 anos como suposto autor dun...