InicioEconomíaIndra proba en Rozas os sistemas do dron máis grande construído en...

Indra proba en Rozas os sistemas do dron máis grande construído en España

A tecnolóxica instalada na base de Castro ensaia o funcionamento dos sistemas críticos do Targus, como paso previo a validar o dron para o servizo operativo

PUBLICADA O

- Advertisement -

Indra será o primeiro socio do polo aeroespacial de Castro en probar os seus deseños in situ. O Centro de Investigación Aeroportada de Rozas (CIAR) será testemuña das simulacións de voo con compoñentes da aeronave opcionalmente tripulada Targus, o dron fabricado en España de maiores dimensións. Esta campaña de probas permitirá validar o deseño como paso previo á obtención da certificación de seguridade aérea.

O Targus ten un peso de 1,2 toneladas e acada os 11 metros de envergadura. A tecnolóxica responsable da aeronave non convencional, Indra, realizou previamente os cálculos no laboratorio en colaboración con Gaerum. Nesta fase, empregará metodoloxía avanzada de simulación para que os sistemas críticos do dron se comporten coma se estivesen realmente no aire.

Deste xeito, os enxeñeiros comprobarán a resposta dos sistemas electrónicos nun entorno realista, alimentando os sistemas con datos recollidos en voos reais, o que replicará á perfección as situacións ás que se enfrontarán cando estean operativos a bordo do Targus. As compañías ensaiarán o comportamento do sistemas de control de voo, de navegación e de misión.

O aeródromo de Rozas, sede do festival aéreo Criterium, alberga tamén os desenrolos aeronáuticos do INTA, Indra, Babcock e Gaerum, entre outras
O aeródromo de Rozas, sede do festival aéreo Criterium, alberga tamén os desenrolos aeronáuticos do INTA, Indra, Babcock, Boeing ou Gaerum

Estes compoñentes son fundamentais para a operatividade e a seguridade do dron, e as simulacións permitirán reducir o número de horas en funcionamento requeridas para a certificación de seguridade aérea. As horas de simulación serán recoñecidas como horas no aire cando se acredite a correlación entre os datos dos ensaios e aqueles obtidos en voo real.

Con este procedemento, validaranse as decisións de deseño antes de pasar ás probas no prototipo completo. O obxectivo é reducir costes e minimizar os riscos asociados ao desenvolvemento e a experimentación, o que permitirá ás compañías ser máis competitivas no mercado.

Rozas, trampolín de Boeing a un mercado de tres billóns de dólares

 

ÚLTIMAS

Fabiola García destaca en Lugo o papel das viúvas galegas como referentes no asociacionismo feminino

A cidade de Lugo acolleu este sábado o 48º Congreso da Asociación de Viúvas de Galicia, unha...

A Garda Civil detén en Lugo un implicado nunha rede internacional de tráfico de especies protexidas

Un home foi detido en Lugo no marco da operación Namib, un dispositivo a gran escala desenvolvido...

O alcalde de Lugo pide por carta ao Ministerio de Transportes que inclúa á cidade nas melloras ferroviarias

O alcalde de Lugo, Miguel Fernández, pedirá por carta ao Ministerio de Transportes que...

O Concello de Lugo estuda unir os parques Rosalía de Castro e Marcos Cela cunha pasarela peonil

 Concello de Lugo proxecta a unión dos parques Rosalía de Castro e Marcos Cela...