EFE.- Varios técnicos do Concello de Lugo desprazáronse hoxe ata as instalacións do novo auditorio da capital lucense para supervisar a infraestrutura antes da súa recepción oficial. Na súa visita observaron humidades e filtracións de auga en paredes e teito, algo ao que a Xunta lle restou importancia e se comprometeu a solucionar.
Á espera de que cada un dos departamentos municipais presente os informes da inspección, o Concello avanzou que se detectaran varias “deficiencias” no interior do local, seguramente como consecuencia “da ausencia de actividade” no edificio. Amais de problemas de humidades, tamén se apreciaron danos “na tarima e nas escaleiras do patio de butacas da sala principal”, así como na grifería dalgún dos aseos.
O Concello confía en que esas deficiencias “sexan resoltas con anterioridade á entrega desta infraestrutura” á administración local, de modo que esa cesión se produza “nas mellores condicións”.
RESPOSTA DA XUNTA
Pola súa banda, a Delegación Territorial da Xunta de Galicia en Lugo informou de que simplemente se aprecieron “humidades puntuais en varias estancias” que, segundo os técnicos da propia Consellería de Medio Ambiente, débense “á condensación, porque as instalacións estiveron pechadas durante catro anos”.
A Xunta asegura que estas deficiencias que son de “pequena entidade” e que serán eliminadas de “maneira inmediata”, dado que está previsto que nos próximos días se leve a cabo “unha limpeza integral das instalacións”, previa á súa entrega ao Concello.
Ademais, a Xunta tamén se ocupará nos próximos días de axardinar as zonas verdes en torno ao edificio.