InicioSociedadeCoñece a provincia de Lugo en 360º e realidade aumentada

Coñece a provincia de Lugo en 360º e realidade aumentada

É a proposta que levará a Deputación de Lugo a Fitur. Os visitantes tamén poderán adquirir información sobre 2.500 zonas de interese mediante outra aplicación informática.

PUBLICADA O

- Advertisement -

A Deputación de Lugo presentará dúas aplicacións móbiles que incluirán información sobre 2.500 puntos de interese da provincia e permitirán gozar de varios deles mediante a realidade aumentada na Feira Internacional de Turismo (Fitur), que se celebrará a próxima semana no Ifema de Madrid.

En concreto, este evento exerce como un portal para as cidades e rexións que aspiran a dar a coñecer os seus atractivos turísticos. De feito, de acordo con datos da organización, esta feira alcanzou os 245.000 participantes en 2019, cando sumou 6.800 encontros bilaterais axendados.

Nese contexto, a Deputación de Lugo presentará a súa oferta turística o vindeiro xoves ás 11,30 horas no mostrador co que contará na ‘caseta’ de Turismo de Galicia. Así, a axencia de turismo da Xunta representará un paraugas baixo o que distintas localidades e provincias galegas promocionaranse no evento madrileño.

Fontes da Administración provincial concretaron que este ano se aspira a presentar unha oferta turística “máis accesible” e “competitiva”, así como a “mellorar a experencia do visitante”, a través da utilización das novas tecnoloxías. Para iso, a Deputación apostou por dúas aplicacións adaptadas a distintos dispositivos móbiles que buscarán facilitar a difusión dos atractivos turísticos da provincia e incrementar o número de visitantes.

Precisamente, unha das aplicacións dixitais, denominada Lugo 360, permitirá coñecer a provincia mediante a realidade aumentada. En concreto, incluirá presentacións de 25 localizacións situadas nos Ancares-Courel, A Mariña, Lugo-Terra Chá e Ribeira Sacra.

Así mesmo, unha segunda ferramenta informática, lanzada baixo a plataforma Iventrip, achegará información sobre 2.500 puntos de interese turístico da provincia, como elementos do patrimonio cultural e natural, rutas, adegas e restaurantes, entre outros.

Ademais, esta ‘app’ incluirá números de teléfono, direccións de correo electrónico, páxinas web de contacto, fotografías e elementos de geolocalización. Así, búscase facilitar o trazado dunha ruta aos turistas con información que se actualizará dun modo constante en colaboración cos concellos lucenses. Esta ferramenta, dispoñible para iOS e Android, tamén porá a disposición dos visitantes itinerarios prediseñados que se poderán descargar mediante a páxina web da institución.

APOSTA POLO TURISMO

A Deputación destinou 2,4 millóns de euros nos seus orzamentos de 2020 ao turismo dada a súa incidencia na riqueza e o emprego da provincia. Mediante a promoción de ferramentas dixitais que permitan mellorar a difusión e o acceso á oferta turística, búscase incrementar o número de visitantes recibidos en 2019.

Adicionalmente, fontes da Administración provincial avanzaron que se traballará para que Lugo exerza un “papel central” na celebración do Xacobeo 2021 e poida aproveitar o “potencial” que representa o turismo vinculado ao Camiño de Santiago.

Así mesmo, os obxectivos da Deputación de Lugo pasan por conseguir que a Ribeira Sacra sexa recoñecida como Patrimonio da Humanidade da Unesco, un fin polo que traballou en colaboración con outras institucións, como a Xunta e a Deputación de Ourense, desde 2011.

ÚLTIMAS

Arden varios colectores de madrugada na cidade de Lugo

Varios colectores arderon na madrugada deste mércores na Estrada da Granxa, na cidade de...

Ángel Pérez, novo alcalde de Guntín con 27 anos

O pleno do Concello de Guntín elixiu na tarde deste mércores como o seu...

Amancio Prada volve a Lugo 16 anos depois

Amancio Prada volve a Lugo 16 anos despois do seu último concerto nesta cidade....

Piden a absolución dun mozo de Vilalba acusado de violar á súa ex parella menor de idade

A sección segunda da Audiencia Provincial de Lugo acolleu este martes a celebración do...