O Eixo Atlántico do Norte Peninsular aposta polas liñas Vigo-Monforte-Ourense e Lugo-Ourense para a modernización da rede ferroviaria galega, consolidar o eixo atántico ferroviario e defender a posición xeográfica e xeomarítima de Galicia. Así o recolle nun informe sobre o Mapa Ferroviario de Galicia presentado esta mañá do 6 de xullo.
O presuposto para as actuacións propostas sería de 3.000 millóns de euros en 10 anos, dos cales o 50% proviría de fondos europeos, sen contar IVA nin o custo de expropiacións. Traduciríase en 150 millóns anuais por parte do estado, “unha cifra máis que asumible e necesaria, pois aínda que somos a periferia de Europa, non podemos quedar illados”, apuntou a vicepresidenta do Eixo Atlántico, Lara Méndez.
Trátase dun informe elaborado polo profesor da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Miguel Rodrígez Bugarín, a quen o alcalde de Santiago de Compostela, Sánchez Bugallo, calificou como o “principal profesor en materia ferroviaria de Galicia”. Toda a información no Galicia Confidencial.