A Deputación reivindicará en Fitur as “oportunidades” do turismo “sustentable e de calidade” da provincia

O presidente da Deputación, José Tomé buscará pór en valor o modelo turístico da provincia, que se basea en "a sustentabilidade e a calidade" das iniciativas postas en marcha e que "ven revalidadas pola pandemia da covid-19".

Arquivo - O presidente da Deputación de Lugo, José Tomei, durante a súa intervención na presentación da provincia en Fitur en 2020. EUROPA PRESS - Arquivo

A Deputación de Lugo reivindicará o turismo “sustentable e de calidade” co foco en “as oportunidades e fortalezas” que representa o Camiño de Santiago ao seu paso pola provincia ante “a nova realidade transformada pola pandemia”.

O presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, e a deputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, presentarán este xoves a campaña ‘Lugo, a provincia é o teu camiño’ na Feira Internacional de Turismo (Fitur) que se celebra en Madrid nesta semana, segundo lembrou a institución provincial.

Deste xeito, José Tomé buscará pór en valor o modelo turístico da provincia, que se basea en “a sustentabilidade e a calidade” das iniciativas postas en marcha e que “ven revalidadas pola pandemia da covid-19”.

O acto terá lugar no expositor de Galicia en Fitur e contará coa participación do meteorólogo Martín Barreiro, que exerce como embaixador da provincia e protagoniza unha das pezas audiovisuais que se proxectará. Tamén asistirán a alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, e a primeira tenente de alcalde de Monforte de Lemos, Gloria Prada.

O presidente da Deputación de Lugo detallou que mediante a feira búscase mostrar que a provincia “parte con vantaxe” e “con moitas oportunidades na nova realidade transformada pola pandemia”. “O noso modelo é claro e pasa por un turismo de valor engadido, sustentable, de experiencias, que pon en valor o patrimonio e que crea emprego vinculado ao medio rural”, explicou.

CAMIÑO DE SANTIAGO

A presentación tamén se centrará en “a oportunidade excepcional” que supón o Ano Santo e destacará a importancia do tres rutas declaradas Patrimonio Mundial da Humanidade que discorren pola provincia, o Camiño do Norte, o Camiño Primitivo e o Camiño Francés; así como o Camiño de Inverno.

Así mesmo, proxectaranse tres pezas audiovisuais que abordarán a oferta baixo a marca ‘En Lugo, si’ e as experiencias das rutas xacobeas. “O Camiño é unha oportunidade para coñecer o patrimonio histórico, cultural, natural e gastronómico da nosa provincia de Lugo, pero tamén mostra como somos os veciños, xente amable e acolledora”, sinalou o presidente da Deputación.

Ademais, afirmou que a presentación que levará a cabo na feira turística representa “unha moi boa oportunidade” para mostrar “os recursos e oportunidades” de Lugo e “forma parte da estratexia de impulso do turismo para xerar riqueza e emprego na provincia”.

José Tomé e a deputada de Turismo participarán en distintos actos no marco de Fitur para establecer sinerxías e contactos que permitan mellorar a promoción turística da provincia, como o da Mancomunidade de Municipios da Mariña. Precisamente, a Deputación Provincial destina 3 millóns de euros anuais ao desenvolvemento turístico para mellorar o sector e pór en marcha novas iniciativas.