A Xunta busca concienciar sobre o consumo de produtos agroalimentarios galegos

Xa se lle entregaron uns 2.000 queixos ao Banco de Alimentos de Lugo, cantidade á que se sumarán 2.000 tarros de mel nos vindeiros días.

Traballando na horta | Uxía Iglesias

A Xunta puxo en marcha unha campaña de comunicación e sensibilización para animar á cidadanía para consumir produtos agroalimentarios galegos durante a situación de emerxencia sanitaria debido ao coronavirus.

A iniciativa está enmarcada na rede ‘Mercaproximidade‘, unha canle alternativa de comercialización para dar saída aos produtos afectados polo peche da hostalería e dos medios municipais. Con este obxectivo, diríxese aos consumidores finais, non só para concienciar da calidade dos produtos agroalimentarios galegos, senón tamén para facerlles ver que coa súa compra poden contribuír á viabilidade do sector na comunidade.

Nesa liña, tamén busca recoñecer o esforzo que leva a cabo desde o agro galego, no que o complexo agrogandeiro desempeña un papel fundamental para asegurar o abastecemento de alimentos durante o estado de alarma.

Segundo explicou o conselleiro, a intención é animar a cidadanía para comprar nos supermercados sumados á iniciativa aquilo que antes adquirían nas feiras ou que se consumían nos restaurantes. Trátase de produtos como froitas ou hortalizas, viños, lácteos ou apícolas, e carne de vacún, porcino, ovino ou caprino, cuxas canles principais de comercialización agora están pechados.

Tras enviar solicitude desde o pasado 15 de abril, máis de 370 produtores e industrias transformadoras sumáronse xa a ‘ Mercaproximidade’. Unha vez distribúanse as súas producións, estarán perfectamente identificadas, deixando claro tanto a súa orixe como o seu vínculo coa iniciativa.

A campaña de comunicación tamén irá actualizando a relación de entidades que colaboran con esta fórmula de venda alternativa. Ata o momento xa acordaron sumarse as cadeas Gadis, Froiz, Vegalsa-Eroski, El Corte Inglés, Carrefour, Grupo Cuevas -cos seus supermercados Plenus, Aquié e Aquí-, Lidl, Alcampo, Coviran e DIA.  A iniciativa segue aberta para que se incorporen todas as empresas interesadas en comercializar estes produtos de proximidade e calidade diferenciada.

‘ VOUDESUPERFEIRÓN’

O conselleiro sinalou que a campaña, que se fará visible tanto nos establecementos de alimentación participantes como nos medios de comunicación, poderá compartirse nas redes sociais coa mención #VouDeSúperFeirón.

José González tamén lembrou que a Xunta está a comprar numerosos produtos agroalimentarios para ceder a hospitais, entidades e comedores sociais. Así, este mesmo martes entregaranlle 2.000 queixos ao Banco de Alimentos de Lugo e nos próximos días faralles chegar 2.000 tarros de mel.

Ademais, lembrou que a pasada semana destináronse a esta organización 100 toneladas de patacas para repartilas a través das sedes de Cáritas de toda España. A esta cantidade de tubérculo súmanselle outras 30 toneladas que cedeu de forma voluntaria un produtor da Asociación de Empresarios, Gandeiros e Agricultores da Limia ( Adegal).

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here